Наш навчальний заклад


Гра
Версія для друку

Показники засвоєння вимог освітньої лінії «Гра дитини»
Базового компонента дошкільної освіти 

Найефективніше процес соціалізації в дошкільному дитинстві здійснюється через гру, оскільки вона є провідним видом діяльності дітей дошкільного віку. Особливо результативно процес соціалізації відбувається в ході сюжетно-рольових ігор, тому що такий вид ігор здебільшого спрямований на відображення дітьми в рольових діях та ситуаціях суспільної та побутової тематики, тобто пов'язаної зі сферою людської діяльності.
У підтвердження цьому є наступні дані: майже 88 % дітей зацікавлено ставляться до ігрової діяльності, впізнають та називають різні види іграшок (94 %).

Поряд із цим, практично четверта частина вихованців (25 %) лише частково виявляють імпровізацію, реалізовуючи власні ігрові задуми та частково дотримуються ігрового партнерства, поведінки, етикету спілкування (21%). Причиною такого стану самодіяльної творчої гри виступає руйнування процесу становлення провідної діяльності, а також відсутність навичок спільної взаємодії та спілкування з однолітками.
Так, 76 % дітей розуміють, що гра має сюжет, ініціюючи її початок, а 19 % лише частково підтримують та вибудовують різні сюжети під час ігрової діяльності.

Дані дали змогу прослідкувати наскільки соціалізовані дошкільники та на якому рівні  сформовані соціальні компетентності, адже в ході сюжетно-рольових ігор відбувається демонстрація орієнтації дитини-дошкільника у життєвому просторі.

Високий відсоток (86 %) дітей сприймають іграшки як образ предмету реального світу, хоча 11 % дошкільнят лише частково дотримуються порядку в ігровому куточку, бережливо ставлячись до іграшок

/uploads/diagrams/gra-dia01.png 
 
 


Новини

Сонечко

Архів новин