Показники засвоєння програмових вимог освітнього напрямку
«Дитина у світі мистецтва»
За результатами тестування, 69 % дітей виявили потяг до діяльності естетичного спрямування в різних його видах. Це природньо, бо специфіка художньо-творчого розвитку дошкільнят обумовлена психологічними, інтелектуальними та художніми параметрами цієї вікової групи.
Пізнавальний інтерес до мистецтва, за результатами тестування, виявився таким: оволодіння необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у малюнку, ліпленні, аплікації, поєднуючи елементи різних видів мистецтва, виявилось домінуючим (75 %).
Схильність до збагачення власного досвіду духовними цінностями мистецьких творів, виховуючи в собі риси улюблених персонажів, було виявлено у 65 % вихованців.
У результаті дослідження виявлено, що лише у 61 % вихованців сформовані комунікативні навички спілкування з приводу змісту і краси творів. При цьому, зауважимо, що у 30 % дітей лише частково розвинута естетика мовленнєвої культури. На превеликий жаль, 62 % дітей не мають навиків рефлексії стосовно власного мистецького досвіду, а 30 % лише частково виявляють художню активність як складову особистісної культури.