Мета: засобами фізичних вправ та ритмічної музики розвивати та удосконалювати у дітей дошкільного віку навички рухової діяльності та фізичні якості, стимулювати розвиток пластичності кістково-м’язової системи.
Завдання:
1. Вчити виконувати ритмічні степ-кроки, вправи з шикування та перешикування, підскоки та стрибки. Виконувати основні рухи степ-аеробіки правильно, виразно, красиво, вільно, координаційно, удосконалювати техніку їхнього виконання.
2. Розвивати рухові здібності дітей і фізичні якості (швидкість, силу, гнучкість, рухливість в суглобах, спритність); музично-ритмічну координацію та почуття ритму; вміння узгоджено рухатися та чітко виконувати рухи в заданому темпі, вільно рухатися біля та на степ-платформі. Збільшити розтяжність м'язів, рухливість у суглобах; підвищувати функціональні можливості організму, становлення постави.
3. Виховувати загальну витривалість, наполегливість, винахідливість, взаємодопомогу, кмітливість, вправність до виконання вправ і рухової діяльності. Формувати стійку потребу в русі, розуміння дотримання здорового способу життя,почуття впевненості в собі.
4. Викликати емоційно-позитивне ставлення і стійкий інтерес до занять фізичною культурою і самостійної рухової діяльності . Привчати до фізичної активності, уміння переносити фізичні навантаження.
Очікувані результати:
- уміти правильно виконувати загально-розвивальні вправи, ігрові вправи на степах;
- пам’ятати послідовність виконання вправ за їх складністю;
- знати техніку виконання вправ на степ-платформах;
- сформувати у дітей мотивацію до здорового способу життя;
- розвинути почуття ритму;
- охоче брати участь у концертних виступах на степ-платформах;
- вчитися бути дружними,цілеспрямованими,організованими.
У гуртку займається 20 дітей середнього дошкільного віку.
Тривалість заняття 20-25 хвилин.
Програма гуртка є варіативною, і за потреби допускає корегування змісту та форм занять.
Заняття у гуртку містять теоретичну та практичну частини.
Теоретична частина – це інформація про техніку безпеки на за заняттях, основи здорового способу життя,різні види аеробіки,танців,правила ігор.
Практична частина – опанування елементів степ-аеробіки, комплексу вправ, танцювальні вправи, ігри.
Підготовча робота:
1.Опитування батьків.
2.Відбір дітей до гуртка.
3.Ознайомлення з правилами поведінки та правилами безпеки на заняттях.
4. Розроблена програма, яка включає в себе загально розвиваючі та танцювальні вправи, ігри і наступні комплекси зі степ-аеробіки:
a«Крокуй у ритмі»;
a«Ми весело крокуємо»;
a«Step by step».
Зазвичай один комплекс степ-аеробіки, діти можуть виконувати протягом трьох місяців,для повного засвоєння та самостійного виконання. Окремі вправи, в міру їх засвоєння, слід видозмінювати та ускладнювати. Проводити заняття потрібно у добре провітреній залі, заздалегідь розклавши степ-платформи у шаховому порядку для гарного обзору.