|   Робота з педагогами |   Робота з батьками |  Робота з дітьми  | 
     | Пошуково-дослідницька діяльність (середній, старший дошкільний вік) | Художньо-естетична творчість, ігрова діяльність, ознайомлення з елементами біоніки, аудит | 
     | вересень | 
     | Екскурсія-огляд лабораторії Поповнення обладнанням, експонатами міні-музей   | Екскурсія-огляд лабораторії. Поповнення обладнанням, експонатами міні-музей техніки   |  Екскурсія-огляд   лабораторії. сер. вік: Властивості води на дотик, смак, за кольором. Дослідити як нагрівається вода у природі та вдома.    ст. вік: Вода чиста і брудна. Дослід «Хмаринки»:   кругообіг води в природі | Ігрова вправа «Краплинки» Вправа бажань «Мушля» Підказки від природи «Місток як листок». Конструювання «Що допоможе перейти річку», «Арковий   міст». Полілог «Збережемо чисту воду!» | 
     | Бліц-опитування «Що таке STREAM-лабораторія»   |  Консультація «Як   підготувати лабораторію вдома» | сер. вік Дослід «Випаровування   води»: перехід води з одного агрегатного стану в інший під дією тепла.   ст. вік Туман: утворення густої пари в повітрі при його охолодженні  Дослід «Туман у банці», «Веселка власноруч» | Підказки від природи «Їстівна упаковка». Сенсорна гра «Впізнай дощ за звуком» Діалог-дослідження «Як можна  зменшити шкоду від дощу»,   діалог-розміркування «Правила поведінки під час туману» | 
     | жовтень | 
     | Конкурс на кращий осередок пошуково-дослідницької   діяльності в закладі |   | сер. вік Навіщо корінці? Дослід «Зафарбуємо квітку»     ст. вік Як побачити рух води через корінці?  Дослід «Лупа з   води» | Підказки від природи «Акустична квітка» Підказки від природи «Прилади здатні бачити»  Мовно-логічні ігри на розпізнавання рослин Гра-роздум «Про що мріють квіти» Слухання п’єси Р. Шумана «Пора збирання винограду» | 
     | Виготовлення лепбуків  «Осінь красунечка» | Майстер – клас для   батьків «Наука власноруч: досліди з   саморобним обладнанням» | сер. вік Рослини і ґрунт: властивості ґрунту, необхідні для розвитку рослин Дослід: «Чи пропускає земля воду?»   ст. вік Значення світла для живлення рослини Дослід: «Як листя змінює колір» |  Казка власноруч   «Осінні цікавинки навколо» («Шафа знахідок» - діти збирають цікаві знахідки   під час прогулянок та потім розповідають про них)  Вільне конструювання «Будиночок від дощу», колективна   конструкція «Місто». | 
     | Складання авторських казок про електрику | Складання авторських казок про  електрику | На світлі і в темряві Дослід «Театр тіней», «Електричні кульки»   ст. вік Чому настає ніч? Дослід «Зоряне вікно» |  Огляд-екскурсія   міні-музею техніки ( електричні прилади: сучасне і минуле)   Діалог-дослідження    «Чому змінюється довжина світлового дня», «Що таке доба» | 
     | листопад | 
     |   | Міні-фестиваль «Повітряні   розваги»: ігри з вітрячками, повітряними зміями, паперовими літачками,   мильними бульбашками, повітряними кульками.  | сер. вік Як виявити повітря? Досліди  «Вага   повітря», «Чи є повітря?». «Рослини очищують повітря».   ст. вік Сила вітру   (буревії та суховії) Дослідити, як повітря розширюється при нагріванні й виштовхує   воду з посудини (саморобний термометр) | Конструювання «Змоделюй повітряний транспорт». Підказки від природи «Вертоліт – копія бабки»   Дидактична гра «Позитивні   й негативні вчинки вітру». Гра-емпатія «Я   - маленький вітерець» | 
     | Майстер-клас  «Чотири стихії: вода, повітря, вогонь, земля» |   | сер. вік Властивості води у твердому   стані Досліди з льодом.   ст. вік Порівнюємо сніг та лід. Досліди «Як виміряти кількість снігу»,  «Де лід буде танути довше? | Гра-дослідження «Чи буває, що  осінь приходить до зими на гостину?» Вправа-порівняння «Зимові та осінні кольори». Малювання на манці. | 
     |   |   | сер. вік Маленьке диво – сніжинка. Вправи-досліди: «Снігове малювання», «Яскраві кульки»,   «Льодяні фігурки».   ст. вік Що таке айсберг? Дослід: «Чому айсберг рухається?» | Діалог-розмірковування «Чи потрібний природі сніг? «Що   робити, коли взимку снігу немає». Конструювання «Робот – Зимокат».  | 
     | грудень | 
     |   |   | сер. вік Властивості льоду: твердий, холодний,   блискучий, прозорий, неміцний, гладенький, гладенький, слизький, плаває у   воді ст. вік Дослід: який буде лід із звичайної та газованої води. | Інтегрована бесіда «Зимовий ранок» Слухання п’єси Чайковського «Зимовий ранок»   Правила безпечної поведінки взимку. | 
     | Тренінг «Світ в   об`єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми»   |   | сер. вік Виготовлення кольорових крижинок Вправа-дослід «Що приховує шматок льоду?», «Що   потрібно, щоб лід розтанув?» Сонце світить і гріє навіть узимку! ст. вік Як зимують рослини під снігом, чи зігріває сніг   рослини?, чим кімнатні рослини відрізняються від рослин надворі? | «Льодяний конструктор», «Льодяні фігурки» (створення   конструкцій, прикрашання дерев). Квест «Гармонія в математиці» (створення фракталів) Бесіда-полілог «Якби завжди була зима….»  Конструювання «Всюдихід для Антарктиди» | 
     | «Мікрогрін –   справжній суперфуд» робота батьків та   педагогів   (висаджування базиліка, зеленого горошку, сочевиці, гречки, броколі,   руколи, зеленого салату) | сер. вік Чи мерзнуть птахи взимку? Навіщо птахам пір`я? Досліди з пір’їнкою.      ст. вік Дослідження-пояснення «Як утворюються бурульки».   | Бесіда-подорож «Які птахи живуть   тільки в холодних краях»  Підказки від природи «Природні застібки» Слухання п’єси П. Чайковського «Вальс лапатого снігу». Конструювання «Годівничка» з покидькового матеріалу | 
     | січень | 
     |   |   | сер. вік Чарівна сила магніту.   ст. вік Дослід «Як побачити блискавку?» | Створи свій  магнітний театр.   Правила безпечного поводження з електроприладами.   | 
     | лютий | 
     | Педагогічний нетворкінг «Геокешинг як форма   впровадження STREAM-освіти в ЗДО»     | Практикум для батьків на тему: «Досліди на кухні» (Найпростіші досліди) | сер. вік Молочні ріки, кольорові береги. Досліди з водою,   молоком, барвниками, олією.   ст. вік Содово-оцтові забавки. Досліди з содою, водою, оцетом. | Продовжуємо вчити дітей спостерігати та обговорювати   результат. Ігрова вправа «Я передбачаю, що…» Створення власних рецептів харчових продуктів. Вчити дітей самостійно висувати гіпотези, та доводити   їх.  | 
     |   | Екскурсія–огляд міні городу мікрогрінів. Виготовлення   коктейлів.  | сер. вік Досліди з продуктами харчування : сирою та вареною картоплею, борошном,   крохмаль.   ст. вік Досліди з продуктами харчування : буряком, вишнею, малиною  | Дидактична гра «Корисна та смачна їжа» Учити дітей самостійно проводити досліди спостерігати   за його перебігом, обговорювати його результат. Сюжетно-рольова гра «Майстер-шеф»  | 
     | березень | 
     | Фотовиставка «Від дослідника до винахідника»   |   | Весняні досліди - сер. вік Чи   можна отримати після танення льоду стільки ж води, як було до того, як вода   замерзла? - Де лід тане швидше? - ст. вік Лід   у «шубі» ( в тканині в газеті, поліетиленовий пакет)  | Запропонувати дітям самостійно продумати експеримент,   провести його та розповісти про результат ( метод кооперативного навчання) Слухання «Рапсодії на тему Паганіні» С. Рахманінова | 
     |   | Відкрита лабораторія»   (перегляд батьками занять у STREAM-лабораторії)   | Теплопровідність матеріалів. сер. вік Дослід з гарячою та холодною водою.  ст. вік Запропонувати дітям метал, пластмасу, дерево, скло   самостійно придумати дослід та знайти матеріали, які передають тепло швидко або   повільно.  | «Мозкова атака»: «Чому різні речовини мають різну   теплопровідність». Діалог-міркування з яких матеріалів зроблені ручки на   сковорідках, каструлях, чайнику тощо. Чому саме ручки зроблені з таких   матеріалів. Шафа знахідок - виготовлення саморобного термоса.  | 
     |   | Відкрита лабораторія»   (перегляд батьками занять у STREAM-лабораторії)   | сер. вік Дослідження «Який ґрунт швидше затримує воду?   ст. вік Висівка в ґрунт насіння зелені. Дослід «Змагання на пропускання води» (пісок,   глина, каміння, земля)   | Діти спостерігають, висувають припущення, пояснюють   результати.   Діти самостійно придумають дослід- змагання і проводять   його. Висувають гіпотезу, хто стане переможцем. |