Інклюзивною формою навчання наразі охоплено 2 дітей, які перебувають в групі старшого віку №1.
|    | 
|     У закладі облаштовано ресурсну кімнату. Створено команду психолого-педагогічного супроводу. Розроблено індивідуальну програму реабілітації для дітей  з ООП.        В створеному педагогами середовищі діти з особливими потребами отримують багато можливостей для соціальної взаємодії зі своїмии ровесниками. Вихователі і асистент вихователя цілеспрямовано сприяють спілкуванню і взаємодії між дітьми, застосовуючи для цього різні способи. Педагоги всіляко підтримають дітей, яким подобається чогось навчати товаришів, допомогати їм. Дорослі пропонують дітям види діяльності, які передбачають взаємодію і взаємозалежність, що сприяє встановленню між ними дружніх стосунків. Заохочують дітей обирати не лише види діяльності, а й товариша, з яким її здійснюватимуть.  | 
| У закладі наявні два пандуси, що забезпечують доступ дітей з обмеженими можливостями на І поверх. |